wtorek, 28 czerwca 2016

Wyścig o Puchar Bałtyku w Kołobrzegu

Kamil Gromnicki z nr 37
25 czerwca w Kołobrzegu odbył się szosowy Wyścig o Puchar Bałtyku, w którym wziął udział Kamil Gromnicki ( Żary Cycling Team). Oto kilka słów, które Kamil napisał nam po wyścigu:  "Pierwszy dzień wakacji okazał się dla mnie bardzo szczęśliwy. 85 kilometrowa trasa to prawdziwe piekło północy z odcinkami brukowymi silnym wiatrem i bardzo wąskimi drogami ze złą nawierzchnią, a przy tym temperaturze dochodzącej do 40* C, na większości nasłonecznionej trasie. Jak dla mnie ły to warunki idealne i na starcie jako pierwszy zabrałem się w ucieczkę, jednak peleton od początku narzucał mocne i interwałowe tempo, które na mecie wyniosło średnio 42,8 km/h. 

Bardzo trudno było zabrać się w ucieczkę, czego spróbowałem jeszcze kilka razy, jednak na około 30-tym km dopadł mnie pech. Ktoś postanowił, że zdoła wyprzedzić poboczem i niestety wjechał w mój rower, tym samym nie mogłem już zmieniać przełożenia w zgiętej tylnej przerzutce, które zatrzymało się na najcięższym trybie. Wyścig toczył się dalej i mimo niesprawnego roweru byłem bliski dogonienia na 50 km, tuż przed lotną premią ucieczki, która dojechała do mety, jednak nikt poza 2 osobami nie był chętny na wspólną pogoń. Następne kilometry to świadomość, że wygrana odjechała ,a nikt z dużej grupy nie będzie współpracował mimo, że w grupie znajdowało się po 2, 3 lub 6 zawodników z niektórych drużyn, a ja musiałem radzić sobie sam. Około 20 km przed metą udała mi się ucieczka z DanielemMajkowskim, z którym współpracowało mi się bardzo dobrze i stopniowo nadrabialiśmy czas. Po kilku kilometrach dołączył do nas Michał Kostuch i wspólnie dojechaliśmy do mety. Niestety przegrałem finisz o 3 miejsce w wyścigu chociaż próbowałem zaoszczędzić siły. Nie udało mi się to przez ostatnie problemy ze stawami kolanowymi, niesprawny rower i całą energię, którą straciłem na jak najmocniejszą prace w ucieczce, ponieważ trafnie wierzyłem w jej powodzenie. Ostatecznie zająłem wygrałem w kategorii M1, a w kategorii open byłem 5. "
Pełne wyniki[LINK]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz